عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ٥ باشگاه کتابخوانی به مرحله نهایی جام باشگاه های کتابخوانی کشور راه یافتند


٥ باشگاه کتابخوانی به مرحله نهایی جام باشگاه های کتابخوانی کشور راه یافتند

٥ باشگاه کتابخوانی به مرحله نهایی جام باشگاه های کتابخوانی کشور راه یافتند

 معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، از راه یابی ٥ باشگاه کتابخوانی از استان گلستان به مرحله نهایی جام باشگاه های کتابخوانی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، احمد گلچین ضمن تبریک به باشگاه های راه یافته به مرحله نهای و آرزوی موفقیت برای آن ها، گفت: به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی و گسترش فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان  تعداد ٤٦٤ باشگاه کتابخوانی در استان گلستان به ثبت رسیده است.

وی افزود: تا به امروز ٧٥ باشگاه در گرگان،١١ باشگاه در بندرگز، ٢ باشگاه در کردکوی، ٦ باشگاه در آق قلا، ٢٠ باشگاه در بتدرترکمن، ١ باشگاه در گمیشان، ١٩ باشگاه در علی آباد، ٣٩ باشگاه در آزادشهر، ١٠ باشگاه در رامیان، ٤١  باشگاه در گنبد، ١٣ باشگاه در مینودشت، ٩ باشگاه در گالیکش، ١٩٠  باشگاه در کلاله، ٢٦ باشگاه در مراوه تپه ثبت شده اند.
احمد گلچین، ادامه داد: ٥ باشگاه کتابخوانی "ثنا" از شهرستان بندرگز، باشگاه کتابخوانی "با هم بخوانیم" از شهرستان گنبد کاووس، باشگاه کتابخوانی "آسیاب بچرخ" از شهرستان گنبد کاووس، باشگاه کتابخوانی "شلاله" از شهرستان گنبد کاووس و باشگاه کتابخوانی "کوچه رندان ( گروه پسران ) و اختر( گروه دختران ) " از شهرستان کلاله به مرحله نهایی راه یافتند.
وی در خاتمه، اظهار کرد: اسامی و مستندات این باشگاه های برگزیده استانی برای داوری نهایی به دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی در تهران ارسال شده است.
یادآوری می شود جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی عنوان طرحی پیشرو و پویا برای راه‌اندازی و فعال کردن باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سراسر کشور است و حاصل مشاهده فعالیت کودکان و نوجوانان و رسیدن به شناختی از روش‌ها و علایق فردی و اجتماعی آن ها به شمار می آید.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .