عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفع شکستگی خط انتقال مجتمع آبرسانی ینقاق

در کوتاه ترین زمان انجام شد:

رفع شکستگی خط انتقال مجتمع آبرسانی ینقاق

رفع شکستگی خط انتقال مجتمع آبرسانی ینقاق

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گالیکش از رفع شکستگی خط انتقال 200 پلی اتلین آب مجتمع ینقاق در کمتر از4 ساعت خبر داد و گفت: این اقدام به همت پرسنل زحمتکش آب و فاضلاب روستایی گالیکش انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان حسن براتی با اعلام خبر فوق افزود: با مرمت خط انتقال ۲۰۰ پلی اتیلن، روستاهای اسلام آباد و سندیکا و املاک از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

وی ضمن اظهار خرسندی از روند آبرسانی به روستاهای این شهرستان، افزود: خدمت رسانی و رفع محرومیت از اولویت های دولت تدبیر و امید است زیرا با ارائه خدمت مناسب به این مناطق مانع مهاجرت روستائیان خواهیم شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گالیکش با بیان این نکته که این اقدام با هدف جلوگیری از هدررفت آب در کمترین زمان ممکن انجام شد، اضافه کرد: شکستگی خط انتقال آب در روستاها با توجه به کارکرد طولانی مدت آن و فرسودگی ایجاد شده، اجتناب ناپذیر است برهمین اساس این شرکت هرساله با توجه به میزان اعتبارات دریافتی لوله های فرسوده را تعویض می کند.

وی در خاتمه تعداد روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی گالیکش را 50 روستا برشمرد و افزود: 10هزار و 575 خانوار با 36 هزارجمعیت روستاهای این شهرستان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .