عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی آخرین وضعیت بنگاههای اقتصادی آسیب دیده از سیل استان گلستان


بررسی آخرین وضعیت بنگاههای اقتصادی آسیب دیده از سیل استان گلستان

بررسی آخرین وضعیت بنگاههای اقتصادی آسیب دیده از سیل استان گلستان

جلسه بررسی آخرین وضعیت بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از سیل گلستان با حضور نمایندگانی از سازمان صنعت و معدن و تجارت، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، شیلات، دامپزشکی، امور عشایری، ورزش و جوانان و شرکت شهرک های صنعتی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، دراین جلسه موسی بی باک مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال گفت: با تمهیدات پیش بینی شده در حال احصاء و شناسایی تعاونی ها و طرحهای روستایی، عشایری و مشاغل خانگی آسیب دیده از سیل هستیم و امیدواریم با طرحهای حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه های مرتبط، زمینه بازیابی بنگاه ها و احیای اشتغال از دست رفته آنها را فراهم کنیم.

وی افزود: در راستای کمک به سیل زدگان از سوی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی علاوه بر ارسال اقلام وکالاهای مورد نیاز، بیش از 200 نفر از سیل زدگان منطقه گنبد جهت بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون ریالی به بانک توسعه تعاون معرفی شدند و این حمایت همچنان برای سایر شهرهای آسیب دیده از سیل ادامه دارد.

بی باک ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت کارگاه های صنعتی و صنفی سیل زده گفت: باهماهنگی دستگاه های مرتبط ضمن برآورد اثرات خسارات ناشی از سیل، مراتب به مراجع تصمیم گیر منعکس خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی که به جهت سیل شغل خود را به صورت موقت از دست دادند می توانند با معرفی کارفرما به ادارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جهت استفاده از مقرری بیمه بیکاری اقدام کنند.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اذعان کرد: حضور همه جانبه مسئولان و نیروهای امدادی و مردم فداکار در مناطق سیل زده باعث دلگرمی مردم آسیب دیده شده و تا نتیجه نهایی در کنار آنان خواهیم بود.

دراین جلسه نمایندگان دستگاههای اجرایی گزارش آخرین وضعیت شهرها و روستاهای سیل زده و جامعه هدف خود را ارائه کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 409
  • کد خبر : 59953