عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش بیش از 26000 نفر ساعت استاندارد گلستان در سال 97


آموزش بیش از 26000 نفر ساعت استاندارد گلستان در سال 97

آموزش بیش از 26000 نفر ساعت استاندارد گلستان در سال 97

مدیر کل استاندارد گلستان از برگزاری بیش از 26000نفرساعت دوره آموزشی برای برای کارکنان خود و نیز مدیران کنترل کیفیت،کارشناسان استاندارد و سایر آموزش گیرندگان برون سازمانی در سال97خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی اظهار داشت: در سال 97، بیش از 3 هزار و 600 نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل برگزار شد که نسبت به برنامه مصوب سازمان ملی استاندارد ایران، تحقق بیش از 185 درصدی داشته است.
دبیر شورای استاندارد گلستان همچنین افزود: در زمینه آموزش تخصصی کارشناسان  استاندارد نیز 1137 نفرساعت دوره آموزشی برگزار شده که برنامه تکلیف شده از سوی سازمان ملی استاندارد 1014 نفر ساعت بود و خوشبختانه اداره کل موفق به تحقق 112 درصدی برنامه شده است.
به گفته فرمانی، مدیران کنترل کیفیت استان نیز در سال97، بیش از 6600  نفرساعت آموزش دیدند و سایر آموزش های برون سازمانی که شامل کارآموزی دانشجویان،آموزش ارگان ها،آموزش کارشناسان آزمایشگاه و به طور کلی مواردی غیر از کارمندان، مدیران کنترل کیفیت و کارشناسان استاندارد می باشد؛ نیز به 15125نفرساعت رسید که به ترتیب گویای تحقق بیش از 127  و301 درصدی برنامه تعیین شده می باشد.
وی عامل تحقق برنامه را برنامه ریزی به موقع، پایش مستمر و مداوم برنامه پیش بینی شده و عدم واگذاری برنامه به پایان سال، پیگیری، مشاوره و نظارت مستمر بر تقویم آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی شرکت های همکار آموزشی دانست.
مدیر کل استاندارد گلستان خاطرنشان کرد: آموزش های برون سازمانی توسط مراکز آموزشی همکار سازمان برگزار می شوند که در حال حاضر 9 مرکز آموزشی در این زمینه در استان گلستان فعالیت دارند.
وی از جمله اقدامات انجام شده در حوزه آموزش در سال 97 را علاوه بر مباحث آموزشی، راه اندازی سامانه جامع آموزش برون سازمانی عنوان کرد و گفت: این سامانه به  منظور ساماندهی، نظارت دقیق و کاهش هزینه های جانبی انجام آموزش های برون سازمانی راه اندازی شده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .