عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش بیش از 23 هزار نفر ساعت استاندارد گلستان در سال 1401


آموزش بیش از 23 هزار نفر ساعت استاندارد گلستان در سال 1401

آموزش بیش از 23 هزار نفر ساعت استاندارد گلستان در سال 1401

 

مدیر کل استاندارد گلستان از برگزاری 23 هزار و 300 نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان خود و نیز مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان رسمی استاندارد و سایر آموزش گیرندگان برون سازمانی در سال 1401 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، سید مهدی حسینی اظهار داشت: در سال 1401، بیش از 5 هزار  و 100 نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل برگزار شد که نسبت به برنامه مصوب سازمان ملی استاندارد ایران، تحقق 148 درصدی داشته است.
دبیر شورای استاندارد گلستان همچنین افزود: در زمینه آموزش تخصصی برون سازمانی که شامل کارشناسان رسمی  استاندارد، مدیران کنترل کیفیت و سایر آموزش های برون سازمانی که شامل کارآموزی دانشجویان، آموزش ارگان ها، آموزش کارشناسان آزمایشگاه و به طور کلی مواردی غیر از کارمندان، مدیران کنترل کیفیت و کارشناسان استاندارد می باشد؛ نیز  18 هزار و 234 نفرساعت رسید که گویای تحقق بیش از 123درصدی برنامه تعیین شده می باشد.
وی عامل تحقق برنامه را برنامه ریزی به موقع، پایش مستمر و مداوم برنامه پیش بینی شده و عدم واگذاری برنامه به پایان سال، پیگیری، مشاوره و نظارت مستمر بر تقویم آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی شرکت های همکار آموزشی دانست.
مدیر کل استاندارد گلستان خاطرنشان کرد: آموزش های برون سازمانی توسط مراکز آموزشی همکار سازمان برگزار می شوند که در حال حاضر 8 مرکز آموزشی در این زمینه در استان گلستان فعالیت دارند.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .