عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امنیت سایبری دستگاههای اجرائی استان ارتقاء می یابد

رئیس کارگروه سایبری پدافند غیرعامل استان :

امنیت سایبری دستگاههای اجرائی استان ارتقاء می یابد

 امنیت سایبری دستگاههای اجرائی استان ارتقاء می یابد

محمد احمدی از پایش امنیت سایبری دستگاههای اجرائی استان با هدف ارتقاء سطح امنیتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان میزان آمادگی دستگاههای اجرایی استان در حوزه امنیت سایبری را مطلوب عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در راستای توانمند سازی کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاه های اجرائی استان، شاهد سطح مناسب دانش امنیت سایبری در بین  کارشناسان IT دستگاه های اجرائی استان هستیم.
رئیس کارگروه سایبری پدافند غیرعامل استان ادامه داد: در بازدیدهای صورت گرفته، وضعیت امنیت سایبری قالب دستگاه‌های اجرائی روند روبه رشدی داشته‌ و برای برخی از ادارات که ضعف داشته اند، در جهت رفع این نواقص راهنمایی و مشاوره‌ راهبردی ارائه شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اشاره به رشد میزان ارائه خدمات دستگاه های اجرائی در بستر فناوری اطلاعات تصریح کرد: امنیت سایبری یکی از مهمترین و حساس‌ترین مباحث از نقطه نظر پدافندسایبری است که این موضوع بطور مستمر توسط تیم امنیت سایبری کارگروه درحال پایش است.
محمد احمدی در انتها با اشاره به بررسی کامل دستگاههای اجرایی استان در فصل جاری گفت: امید می رود با اتمام بررسی وضعیت سایبری دستگاههای اجرائی، شاهد ارتقاء سطح امنیت دستگاه های اجرائی استان از حیث وضعیت زیرساختی، سخت افزاری و نرم افزاری باشیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .