عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دختران گلستانی در 27 رشته المپیاد استعدادهای برتر شرکت می کنند

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان:

دختران گلستانی در 27 رشته المپیاد استعدادهای برتر شرکت می کنند

 
 

معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: کاروان گلستان در 27 رشته دختران در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شرکت می کند.به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، منیره کاویان اظهار کرد: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور از 20 مرداد آغاز می‌شود که استان گلستان در 27 رشته ورزشی در بخش دختران شرکت خواهد کرد.

وی افزود: چهارمین المپیاد ورزشی استان هم نیمه دوم خردادماه در 11 رشته ورشی در بخش دختران آغاز خواهد شد و برترین های این 11 رشته برای اعزام به المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام می شوند.

کاویان تصریح کرد: ورزشکاران منتخب 16 رشته ورزشی در بخش دختران که در المپیاد استانی حضور ندارند توسط استعدادیاب های هیئت مربوطه انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: دختران گلستان سال گذشته در 24 رشته المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شرکت کردند که امسال 3 رشته دیگر به آن اضافه شده است.

معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رده سنی 12 تا 15 سال برگزار می شود، گفت: تمام تلاش خود را برای حضوری قدرتمند در این رقابت ها انجام می دهیم تا به عنوانی بهتر از سال قبل دست پیدا کنیم.

کاویان افزود: البته سال قبل مدال های خوبی در بخش دختران کسب کردیم و امسال با برنامه ریزی بهتر و نگاه ویژه به المپیاد استانی راهی المپیاد استعدادهای برتر کشور خواهیم شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .