عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح راهداری نوروزی برای ارتقای ايمنی سفر در جاده ها است

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

اجرای طرح راهداری نوروزی برای ارتقای ايمنی سفر در جاده ها است

اجرای طرح راهداری نوروزی برای ارتقای ايمنی سفر در جاده ها است

مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: اجرای طرح راهداری نوروزی در جهت ارتقای ایمنی سفر در جاده ها برای شهروندان و مردم میهن اسلامی به مورد اجرا گذاشته می شود.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"علي بخش رستمي" در ششمين جلسه شوراي راهداري كه براي هماهنگي خدمات نوروزي در اداره كل برگزار شد، گفت: مجموعه اداره كل راه و شهرسازي يك تيم كاري است كه مي تواند با مديريت صحيح و دقت لازم در انجام تعهدات و برنامه ريزي، ماموريت ها و فعاليت هاي خود را به پيش ببرد.

به گفته وي، با توجه به گستردگي خدمات و كثرت ماموريت ها و مسئوليت هاي اداره كل بعنوان يكي از بزرگترين دستگاههاي اجرايي، مي طلبد كه براي دستيابي به اهداف مورد نظر، امور محوله را، تقسيم و برون سپاري كنيم.

رستمي معتقد است كه هر اداره شهرستاني يك اداره كل كوچك است كه واگذاري برخي از امور به آنها موجب تسريع روند اجراي برنامه ها و منتفع شدن استان از عمران و آباداني مي شود.

وي با تاكيد بر مديريت در اجراي طرح ها، برنامه ها و وظايف، اظهارداشت: در سال جاري اعتبارات بخش راهداري استان افزايش يافته كه در سايه همدلي، تلاش و مديريت صحيح، در هزينه كرد آنها بهتر از گذشته عمل خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان خاطرنشان كرد: در سال جديد با مهندسي مجدد هزينه ها و عملكرد، منشا تحقق شعار محوري سال و آباداني و رونق استان خواهيم شد.

رستمي ادامه داد: توجه جدي به جلوگيري از تخريب و سرقت تابلوها و علائم ايمني، تكريم ارباب رجوع، اطلاع رساني و تعامل با مسوولان محلي و همسويي و هماهنگي با دستگاههاي متولي ترافيك از جمله مواردي است كه بايد سرلوحه كار ما قرار گيرد.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان نيز، گفت: طرح راهداري نوروزي از 25 اسفندماه شروع مي شود و تا 17 فروردين ادامه دارد و خدمات اين طرح طي دو مرحله قبل از شروع نوروز و در طول تعطيلات انجام خواهد شد.

مهندس "عادل مصدقي" اظهارداشت: پاكسازي سطح راه ها، ساماندهي علائم افقي و عمودي و تجهيزات ايمني، خط كشي، اصلاح و تعمير تابلوهاي كيلومترشمار، جمع آوري تابلوهاي معيوب، نصب تابلوهاي هشدار دهنده، بازديد از چراغ هاي چشمك زن و ساير فعاليت هاي راهداري از اقداماتي است كه در محورهاي اصلي مورد تاكيد مي باشد.

مصدقي افزود: داشتن لباس متحدالشكل راهداران و عوامل راهداري، تجهيز ماشين آلات به چراغ هاي گردان، حضور فعال در ستاد نوروزي و خدمات بين راهي، جلسه با پيمانكاران ملي و دستگاههاي خدمات رسان و مستندسازي اجراي طرح و تهيه بنر و پيام هاي ايمني از اقدامات ديگري است كه اهتمام ويژه اي را در اين طرح مي طلبد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .