عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات اجرایی ساماندهی زیر ساخت های گردشگری چشمه زاو شهرستان کلاله

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان خبر داد :

آغاز عملیات اجرایی ساماندهی زیر ساخت های گردشگری چشمه زاو شهرستان کلاله

 

آغاز عملیات اجرایی ساماندهی زیر ساخت های گردشگری چشمه زاو شهرستان کلاله

مدیرکل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی زیر ساخت های گردشگری تفرجگاه جنگلی چشمه زاو شهرستان کلاله با اعتبار 1/5 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ امروز یکشنبه 26 خرداد ماه 98  مهندس  ابراهیم کریمی با اعلام این خبر افزود:  عملیات اجرایی ساماندهی و تکمیل  زیر ساخت های گردشگری  تفرجگاه جنگلی چشمه زاو شهرستان کلاله  با اعتبار 1/5 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های ملی با حضور مقصودلو  ناظر پروژه و نماینده دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی  بعنوان کارفرما و مسئول شرکت تعاونی چشمه زاو کلاله بعنوان دستگاه بهره بردار و سرگزی مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان کلاله و پیمانکار پروژه  درتفرجگاه چشمه زاو شهرستان کلاله  آغاز شد.
 
کریمی  به عملیات پیش بینی شده در این فاز اشاره کرد و افزود: در عملیات اجرایی این فاز 2 عدد آلاچیق ، 12 عدد سکوی نشمین ،مبلمان بتنی طرح چوب شامل 20 عدد سطل زباله و 6 سری نیمکت بتنی طرح چوب  پیش بینی شده است.
 
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در پایان ابراز امید واری کرد در سال های بعد و در صورت تخصیص اعتبارات کافی  از سوی مراجع ذیربط ، نسبت به تکمیل زیر ساخت های گردشگری لازم جهت رفاه حال مسافران و گردشگران اقدام خواهد شد.
 
شایان ذکر است ؛ چشمه زاو در روستای زاو و نزدیکی گرگانرود از توابع بخش پیشکمر و در فاصله ۴۵ کیلو متری شهر کلاله واقع شده است . این چشمه با آبدهی بسیار زیبا و چشم اندازهای زیبا و در میان یک محوطه جنگلی مصفا قرار گرفته است ، که در ایام فروردین تا پایان تابستان محل استراحت و عزیمت خانواده ها و علاقمندان به طبیعت است.
 
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .