عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 660 نفر از آسیب دیدگان اجتماعی از آموزش های مهارتی بهره مند شدند

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان:

660 نفر از آسیب دیدگان اجتماعی از آموزش های مهارتی بهره مند شدند

660 نفر از آسیب دیدگان اجتماعی از آموزش های مهارتی بهره مند شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ، سید علیرضا حسینی طلب ، مدیر کل این استان ، از آموزش های 660 نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در سه ماه نخست سال جاری خبر دارد .

بر اساس این گزارش حسینی طلب گفت: اگر قرار باشد در جهت کاهش آسیب و ناهنجاری های موجود در جامعه تلاش کنیم باید به دنبال این باشیم که بستر ها و فرصت های اشتغال زائی را برای جوانان خصوصا آسیب دیدگان اجتماعی فراهم نماییم .
وی در ادامه تصریح نمود : توجه به اینکه آموزش های فنی و حرفه ای تاثیر بسزایی در اشتغالزایی دارد خوشبختانه این موضوع ،در جامعه خصوصا مسئولین به عینیت رسیده است .
مدیر کل استان در بخش دیگر بیان داشت : تعاملات حاکم فی ما بین مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان و دستگاههای مرتبط با آسیب دیدگان اجتماعی از جمله :ادارات کل زندانها ، بهزیستی ، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری نرخ برخورداری آسیب دیدگان اجتماعی از آموزش های مهارتی را افزایش داده است .
حسینی طلب در پایان اظهار کرد : 37 دوره آموزشی با حجم 48 هزار نفر ساعت در 29 حرفه در سکونتگاههای غیر رسمی ، ندامتگاهها و مراکز درمانی معتادین بهبود یافته تحت پوشش بهزیستی در سه ماه سال جاری برگزار گردید .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .