عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چتر حمایتی آموزش های مهارتی آسیب دیدگان اجتماعی در سال 1398 افزایش یافت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان:

چتر حمایتی آموزش های مهارتی آسیب دیدگان اجتماعی در سال 1398 افزایش یافت

چتر حمایتی آموزش های مهارتی آسیب دیدگان اجتماعی در سال 1398 افزایش یافت

 سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در جلسه ای با موضوع آسیب دیدگان اجتماعی با حضور دستگاه ونهاد های ذیربط در محل دادگستری گلستان، از افزایش چتر حمایتی آموزش های مهارتی در گروه های هدف آسیب دیده اجتماعی خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، حسینی طلب با بر شمردن آسیب های ناشی از بیکاری و فقدان مهارت گفت: بر اساس برنامه ریزی منسجم و هدفمند گروه های هدف آسیب پذیر، در قالب مراکز ماده 15، 16، ندامتگاه ها، سکونت گاه های غیر رسمی و مناطق حاشیه نشین شهرها از آموزش های مهارتی برخوردار می گردند. 
وی در ادامه بیان داشت: مشارکت، همکاری و هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی ذینفعان و شرکا اجتماعی می توانند در ورود تکنولوژی های پیشرفته و تنوع بخشی حرفه ها در دوره های آموزشی نقش بسزایی داشته باشد. 
حسینی طلب در بخشی دیگر افزود: آموزش های اجرا شده در ندامتگاه ها و اثربخشی آن باعث شده است نرخ بازگشت به جرم و زندان در مددجویان مهارت آموز کاهش یابد. 
در پایان قاسمی معاون پیشگیری از وقوع جرم و اجتماعی دادگستری از اقدامات و برنامه های گسترده اجرایی شده در استان تقدیر و بر حمایت از دوره های مهارتی تاکید نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .