عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استان گلستان میزبان گردشگران از طریق حوزه ریلی است

مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ :

استان گلستان میزبان گردشگران از طریق حوزه ریلی است

مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ در دیداربا مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان گلستان گفت:وجود خطوط ریلی و گذر از حوزه شهرستان های استان گلستان  سرمایه ای  برای مردم شریف منطقه استان گلستان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق۲،همزمان با ایام مبارک دهه کرامت، مدیر کل و معاون سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان با مدیر کل راه آهن شمال شرق۲دیدارنمودند و پیرامون استفاده از ظرفیت و پتانسیلهای استان گلستان وارتباط تنگاتنگ گردشگری مستمر با استانهای همجوارسخنانی عنوان داشتند.

مدیر کل راه آهن شمال شرق۲در این جلسه گفت : اداره کل راه آهن استان گلستان از برنامه ریزی سالیانه و استفاده از ظرفیتهای حوزه گردشگری ریلی و قطار گردشگری گرگان -اینچه برون ، گرگان- بندر ترکمن ، گرگان سواد کوه وحتی با اجرای طرح خزر تا خلیج با همکاری وهماهنگی ستاد استقبال می نماید و در این راستا سخنانی بیان نمود.

مهدی عبدالکریم زادهدر این نشست به برخی از اقدامات حوزه گردشگری ریلی همچون قطار گردشگری گرگان اینچه برون و قطار مسیر های دیگر این حوزه اشاره و افزود : وجود راه آهن  برای توسعه هر منطقه بسیار مهم است مخصوصا در حوزه گردشگری استان گلستان که جاذبه ها و مناطق گردشگری بسیار زیبایی دارد و تا می توانیم از این پتانسیل های استان که نعمتی بزرگ است به نحو احسن معرفی و استفاده وما و هر یک از ادارات و سازمانها نیز به نوبه خود همکاری لازم را ایفا می نمایند.

ابراهیم کریمی مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان نیز ضمن تشکر از همکاری اداره کل راه آهن شمالشرق ۲ با سازمان میراث فرهنگی استان گفت : ایستگاههای راه آهن جلوه و نماد میزبانی از مسافران و گردشگران می باشد .

وی ادامه داد : سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان و شرکتهای گردشگری در صدد این هست که گردشگران بتوانند بصورت امن و راحت سفر داشته و استان گلستان میزبان گردشگران اقصی نقاط کشور حتی با توجه به جلسه ای هم که در جنوب کشور برگزار گردید بتوانیم استقبال و تردد ریلی گردشگران شمال جنوب یا همان خزر تا خلیج را شاهد باشیم.

 

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 258
  • کد خبر : 63465