عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 با فرماندارآق قلا دیدار نمود


مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 با فرماندارآق قلا دیدار نمود

مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 با فرماندارآق قلا دیدار نمود

مدیر کل راه آهن شمال شرق۲در دیدار بافرماندار،ریس میراث فرهنگی،شهردارومنتخبین شورای شهر آق قلا گفت:وجود خطوط ریلی و گذر از حوزه شهرستان آق قلا نعمتی بزرگ برای مردم شریف منطقه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ،همزمان با ماه مبارک رمضان فرماندار،ریئس اداره میراث فرهنگی،شهردارو منتخبین شورای شهر آق قلا با مدیر کل راه آهن شمال شرق 2دیدار نمودند و پیرامون ایجاد ایستگاه ،سکو و توقفگاه مسافری و استقبال مردم منطقه از قطار گردشگری گرگان -اینچه برون سخنانی بیان نمودند.

محمد رضا قربانی در این نشست به برخی از اقدامات این اداره کل پرداخت و افزود : وجود راه آهن برای توسعه هر منطقه بسیار مهم است مخصوصا در حوزه نوار شمالی استان گلستان که نوار مرزی و نیازمند توسعه است که در این راستایکی دیگر از اقدامات خوب  این اداره کل راه اندازی قطار گردشگری ( ریل باس ) گرگان اینچه برون بود که توسط معاون اول ریاست محترم جمهوری راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت که این ریل باس با ظرفیت 336 نفر در حال حاضر از گرگان شروع به حرکت و از حوزه های شهرستانهای بندر ترکمن ، آق قلا و گمیشان عبور و به اینچه برون رسیده و در حال تردد می باشد.

وی عنوان نمود : با توجه به اینکه خطوط ریلی گرگان اینچه برون ازحوزه غربی شهرستان آق قلا عبور و شهروندان تقاضای سکوی مسافری نموده بودند با پیگیریهای انجام شده ، کمیته فنی ایستگاههای راه آهن جمهوری اسلامی با احداث توقفگاه مسافربری شهرستان آق قلا موافقت نموده که انشا ا... با همت و همکاری شهرداری و شورای شهر آق قلا و حمایت فرماندار و مسئولین مربوطه بتوانیم شاهد ساخت و بهره برداری آن باشیم.

امانگلدی ضمیر فرماندارشهرستان آق قلا نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 گفت : وجود راه آهن و عبور آن از نوار شهرستان آق قلا ما را  بر این داشت تا از ظرفیتهای این حوزه استفاده نمائیم و شهروندان نیز از برکات حوزه ریلی و قطار در حال تردد ( قطار گردشگری ) بهره مند گردند که این مورد با ایجاد سکوی مسافری تحقق خواهد یابد.

در ادامه رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان آق قلا و منتخبین شورای شهر به بیان نقطه نظرات و انتظارات مردم پرداختند واز اقدامات مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 تقدیر نمودند.

مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 با فرماندارآق قلا دیدار نمود

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمالشرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 819
  • کد خبر : 34734