عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس کارگروه استانی توسعه محتوا و خدمات فضای مجازی منصوب شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس کارگروه استانی توسعه محتوا و خدمات فضای مجازی منصوب شد

طی حکمی از سوی مرکز ملی فضای مجازی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به عنوان رییس کارگروه هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی استان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در راستای اجرا بند 3 ماده 1 دستورالعمل کارگروه های استانی، هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی  از سوی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورا  و رییس مرکز ملی فضای مجازی به این سمت منصوب شد.
در بخشی از متن این حکم آمده است:
امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و همکاری نزدیک با اعضای جلسه و بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان، نسبت به شناسایی، توانمند سازی و حمایت از ظرفیت های تولید و نشر محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای تحقق اهداف و وظایف ذکر شده در دستور العمل موفق باشید.
یادآوری می شود مرکز ملی فضای مجازی براساس حکم مقام معظم رهبری زیر نظر شورای عالی فضای مجازی کشور تاسیس شده است و شورای‏ عالی فضای مجازی به استناد حکم مقام معظم رهبری، در جلسه ششم مورخ ۱۳۹۱/۴/۳۱، اساسنامه مرکز ملی فضای مجازی را به تصویب رساند که در تاریخ ۱۳۹۱/۵/۱ باستحضار مقام معظم رهبری رسیده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .