عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نخستین جلسه کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی


برگزاری نخستین جلسه کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی

برگزاری نخستین جلسه کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی

 با حضور عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ونمایندگان دستگاه ها و نهاد های مدعو، نخستین جلسه کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی در صبح یکشنبه 3 آذر ماه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تشریح ضوابط اجرایی و مفاد دستورالعمل کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی، گفت: تشکیل این چنین جلسات و کارگروه های خیلی پیش از این ها باید رخ می داد و فرصت هایی را از دست داده ایم اما باز هم فرصت است و باید درکنار یکدیگر آستین ها را بالا بزنیم و بدون فوت وقت وارد فاز اجرایی و عملیاتی بشویم.
وی با اشاره به اینکه ما به دنبال «تولید محتوای سالم» هستیم و برخوردهای قانونی در حوزه و وظایف دستگاه های دیگر بوده و ساز و کارهای مخصوص به خودش را دارد، افزود: حمایت، توسعه و خدمات فرهنگی از جمله چیزهایی است که ما به دنبال رقم زدن آن هستیم.
کشمیری با تاکید به خلاقیت و نوآوری در تبلیغ و اطلاع رسانی، باید در پایان این جلسه مصوباتی داشته باشیم تا در جلسات آتی برنامه های اجرایی دیگری را عملیاتی کنیم.
یادآوری می شود در این جلسه از سوی حاضران مطالبی چون شناسایی فعالان، توسعه دهندگان و تولید کنندگان محتوا، تخصیص بودجه اختصاصی، ذائقه سازی فراجناحی، تثبیت شدن اعضای جلسه و برپایی ماهیانه جلسات، پرهیز از موازی کاری و هم افزایی، تبیین فرهنگ زیست در فضای مجازی، تدوین سند چشم انداز مطرح شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .