عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تسریع در پاسخگویی به درخواست متقاضیان از اولویت های این سازمان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

تسریع در پاسخگویی به درخواست متقاضیان از اولویت های این سازمان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در جلسه بررسی فرآیند صدور مجوز برداشت رودخانه ای استان با توجه به سیل اخیر گفت :ما وظیفه داریم پاسخگوی ارباب رجوع باشیم و تسریع در پاسخگویی به درخواست متقاضیان از اولویت های این سازمان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسین طلوعیان در جلسه بررسی فرآیند صدور مجوز برداشت رودخانه ای استان با توجه به سیل اخیر که با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری، نماینده اداره کل اطلاعات استان ، رئیس خانه معدن استان و نمایندگاه دستگاههای مرتبط در محل دفتر رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار گردید گفت :در موضوع برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه ها نقاطی بحرانی هستند که این نقاط باید در اسرع وقت شناسایی شوند و لازم است در صدور مجوز برداشت آنها توسط دستگاههای ذیربط تسریع شود.
وی افزود : بقیه نقاط نیز باید مشخص شوند تا صدور مجوز برای متقاضیان روال عادی خود را طی کند و دستگاههای متولی نیز پاسخ استعلام ها را در اسرع وقت بدهند .
طلوعیان گفت : در بحث صدور مجوزها ، ما می خواهیم در چارچوب قانونی و درستی که استان تعیین می کند حرکت کنیم و ارباب رجوع نیز پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت کند .
وی با اشاره به این که در ماههایی قرار داریم که طی سالیان گذشته سیل آسیب های فراوانی به بخش های مختلف استان وارد نموده است ، گفت : هدف ما این است که با تصمیم بموقع و صدور مجوز برداشت برای نقاط بحرانی ، موانع موجود در مسیر آب در نقاط مورد نظر برداشته شده و از وقوع سیل پیشگیری نمائیم و لذا ضرورت دارد دستگاههای متولی در اسرع وقت پاسخ خود را بدهند تا ضمن این که ارباب رجوع سرگردان نمی شود ، مشکلات و موانع نیز برطرف گردد .
به گفته طلوعیان ، جلوگیری از تعطیلی واحدهای سنگ شکن و حفظ تولید و اشتغال موجود در این بخش نیز از جمله مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 655
  • کد خبر : 64195