عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه انجمن حمایت از زندانیان گنبد تشکیل شد

با حضور مدیر کل زندانهای استان، دادستان عمومی و انقلاب گنبد و فرماندار شهرستان؛

جلسه انجمن حمایت از زندانیان گنبد تشکیل شد

  به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان؛ جلسه انجمن حمایت از خانواده زندانیان با حضور علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان، کریمی فرماندار گنبد و خلیلی دادستان عمومی و انقلاب گنبد ، مختاری مدیر زندان گنبد و اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت در اتاق جلسات زندان گنبد برگزار گردید. 

در این جلسه ، رضایی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان گنبد گزارشی از عملکرد این انجمن از ابتدای سال جاری تاکنون را ارائه نمود و افزود : در طول این 5 ماه ، 34 مصوبه در طی 4 جلسه داشته ایم که همه آنها اجرایی گردیده است .
مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان گنبد همچنین به توزیع بسته های حمایتی به تعداد 40 خانوار به خانواده های زندانیان به مناسبت عید سعید قربان اشاره نمودند و خصوص کمک سازمان زندانها به انجمن درخواست پیگیری جدی را داشتند تا بدینوسیله برخی از مشکلات و موانع حل گردد.
در ادامه علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم ، آمار و عملکرد انجمن حمایت از زندانیان گنبد را مطلوب ارزیابی نمود و به همکاری بیشتر اعضا در جهت نیل به هدف که همان ساماندهی خانواده های زندانیان می باشد را تاکید  نمود . 
این مقام ارشد قضایی استان همچنین از حمایت انجمن بابت اقدامات موثر حمایتی از خانواده زندانیان تقدیر و تشکر نمودند و گفتند : انجمن حمایت باید برای شروع سال تحصیلی بسته های حمایتی کمک آموزشی را با توجه به استطاعت مالی و همچنین از طریق کمک خیرین آماده نمایند تا با شروع بازگشایی مدارس بین بچه های محصل زندانیان توزیع شود و در این بین خواستار رعایت شان و جایگاه خانواده های زندانیان شدند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 575
  • کد خبر : 64695