عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهلت ارسال درخواست حضور در سی امین جشنواره تئاتر استان گلستان تمدید شد


مهلت ارسال درخواست حضور در سی امین جشنواره تئاتر استان گلستان تمدید شد

مهلت تکمیل و ارسال فرم درخواست حضور در سی امین جشنواره تئاتر استان گلستان که تا پیش از این اول شهریور ماه اعلام شده بود، تا تاریخ 15 شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، پیرو انتشار فراخوان سی امین جشنواره تئاتر استان گلستان و نظر به بررسی های انجام گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و انجمن هنرهای نمایشی در خصوص کمبود سالن های اجرا و گستردگی درخواست‌های گروه های نمایشی برای تولید و اجرای نمایش، مهلت ارسال درخواست حضور در سی امین جشنواره تئاتر استان گلستان تمدید شد.
پیش از این مهلت اجرای عموم نمایش‌های متقاضی جشنواره استانی ۱۵ مهر ماه اعلام شده بود که با تغییرات اعمال شده، گروه های متقاضی می‌توانند در صورت پذیرفته شدن در مرحله بازبینی جشنواره، تا قبل از زمان شروع جشنواره استانی پروانه تولید نمایش را ارائه و تعداد ۵ اجرای عمومی خود را به انجام برسانند در غیر این صورت از جمع منتخبین جشنواره حذف خواهند شد.
همچنین گروه هایی که تقاضای بازبینی فیلم اثر را دارند می بایست تا تاریخ یاد شده فرم درخواست شرکت در جشنواره را به همراه  تصویر پروانه تولید و اجرای عمومی نمایش تحویل نمایند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .