عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی برگزار می شود


ششمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی برگزار می شود

 معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برپایی ششمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، احمد گلچین افزود:  معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری و در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی، ششمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی با هدف شناسایی، تشویق و ترغیب افراد و گروه های فعال در حوزه کتاب خوانی و ترویج مطالعه برگزار می کند.
وی ادامه داد: این جشنواره توسط شبکه مروجان کتابخوانی با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت نهادها و سازمان های دولتی و مردم نهاد در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
گلچین، اظهار کرد: جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی فرصت مغتنمی برای شناسایی افراد و گروه های فعال در حوزه کتاب و کتاب خوانی و شناخت ظرفیت ها و فعالیت های خلاقانه آن استان بوده و می تواند ضمن معرفی اقدامات فرهنگی انجام شده نقش موثری در ترغیب و تشویق افراد به فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و مطالعه داشته باشد.
یادآوری می شود علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه دبیرخانه جشنواره به نشانی www.bookprmotion.ir و www.moravejan.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 88342980-88861324-88342979 تماس بگیرند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .