عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره گیری از خدمات مشاوره ای توسط واحدهای صنعتی

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تاکید کرد:

بهره گیری از خدمات مشاوره ای توسط واحدهای صنعتی

 

بهره گیری از خدمات مشاوره ای توسط واحدهای صنعتی

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بر استفاده از خدمات مشاوره ای از سوی واحدهیای صنعتی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان، مصاحب در نشست با مشاورین صنعتی استان اظهار داشت: یکی از ریورکدهای معاونت صنایع کوچک، رقابتی کردن sme ها است که برای تحقق این امر، بهره گیری از خدمات مشاوره ای مناسب و مطلوب ضروری است.

وی با اشاره به ایجاد سامانه خدمات کلینیکی در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران یادآور شد: واحدهای صنعتی و متقاضیان علاقه مند به استفاده از خدمات کلینیکی جهت ثبت نام در سامانه این سازمان با نقش ( خدمت گیرندگان ) اقدام نمایند .

مصاحب ادامه داد: تعداد زیادی از  واحدهای صنعتی و تولیدی توان رقابت در بازارهای داخلی و صادراتی را دارند ولی عدم تحقیق و شناخت مناسب برای نیازسنجی بازار باعث شده است تا نتوانند از بازارهای موجود بهره برداری مناسب را داشته باشند.به گفته وی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با ایجاد سامانه خدمات کلینیکی به دنبال توسعه نظام مهندسی صنعت است تا با این اقدام بتواند موجب اعتباربخشی به مشاورین صنعتی شود.

وی توانمندیسازی مشاورین صنعتی را یکی دیگر از برنامه های این معاونت برشمرد و افزود: سطج پذیرش مشاوره های صنعتی به واحدهای تولیدی باید ارتقا یابد که برای این منظورتوانمدسازی مشاورین به طور جد پیگیری می شود.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .