عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه خوشه ها با هدف رقابت پذیر کردن کسب و کارهای کوچک و متوسط

معاون صنایع کوچک شهرک های صنعتی ایران خبر داد:

توسعه خوشه ها با هدف رقابت پذیر کردن کسب و کارهای کوچک و متوسط

توسعه خوشه ها با هدف رقابت پذیر کردن کسب و کارهای کوچک و متوسط

 معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی ایران گفت: توسعه خوشه ها و کلینیک های کسب و کار با هدف رقابت پذیر کردن کسب و کارهای کوچک و متوسط در دستور کار قرار دارد.

 

اصغر مصاحب همزمان با هفته دولت در حاشیه بازدید از واحدهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی آق قلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه خوشه های کسب و کار اعم از صنعتی و غیر صنعتی در دستور کار سازمان صنایع کوچک قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد خوشه های کسب و کار تلاش داریم واحدهای کوچک و متوسط را حمایت کنیم، افزود: تلاش داریم نقاط فشار و حلقه های مفقوده کسب و کارهای کوچک و متوسط را شناسایی و رفع کنیم.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه در نهایت تلاش داریم با اجرای برنامه ها صنایع و کسب و کارها را رقابت پذیر کنیم، ادامه داد: در کشور حدود 80 هزار بنگاه کوچک و متوسط وجود دارد که حدود 43 واحد آن در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور استقرار دارند.

وی اضافه کرد: بحث حمایت بیمه ای صنایع کوچک و متوسط را در دو سال اخیر به جد دنبال کرده ایم و با کمک بیمه ایران بسته حمایت بیمه ای کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه کرده ایم که تمام واحدها بتوانند از مزایای این بسته بهره مند شوند.

مصاحب با تاکید بر اینکه از همه کسب و کارهای کوچک و متوسط دعوت می کنیم از مزایای پیش بینی شده در بسته حمایت بیمه ای استفاده کنند، خاطرنشان کرد: تمام واحدهای خسارت دیده از سیل امسال که متقاضی بهره مندی از این بسته حمایتی بودند از مزایای آن بهره مند شدند و فقط در مرحله نخست در استان های گلستان و لرستان بیش از هشت میلیارد تومان جبران خسارت شده و خسارت ها به طور کامل به واحدها پرداخت شده است.

توسعه خوشه ها با هدف رقابت پذیر کردن کسب و کارهای کوچک و متوسط

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .