عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه‌های هفته کتاب در استان گلستان اعلام شد


برنامه‌های هفته کتاب در استان گلستان اعلام شد

 معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، برنامه های هفته کتاب در استان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، احمد گلچین با اشاره به اینکه بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 23 تا 30 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: برگزاری ویژه‌برنامه شهر مهربان با یار مهربان، تجلیل از فعالان و خادمان نشر، برگزاری جشن کتاب در مدرسه، برگزاری برنامه وحدت و همدلی با کتاب در مناطق مرزی و اجرای برنامه‌های ترویجی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته کتاب استان گلستان است.
وی ادامه داد: همچنین دیدار با ناشران و کتابفروشان، برگزاری دورهمی کتابخوانی، دیدار با پیشکسوتان و تجلیل از اهل قلم، دیدار با کتابخانه‌های فعال کانون‌های مساجد و برنامه «اینجا کتاب زنده است» با هدف دیدار با صاحبان کتابخانه‌های شخصی بزرگ و موثر نیز برنامه‌ریزی شده است.
گلچین افزود: رونمایی و نقد کتاب، برپایی نمایشگاهای محلی کتاب، اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی، برگزاری مسابقه داستان‌نویسی با موضوع کتاب، اجرای طرح نذر کتاب، ایستگاه اهدای کتاب، نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی و اجرای طرح کتابگردی از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام است که در دستور اقدام قرار گرفته است.
یادآوری می شود هفته کتاب نام مجموعه مراسمی است که از سال 72 هر ساله به ابتکار و هدایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ترویج کتاب و کتاب خوانی برگزار می شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .