عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازگشایی مجتمع آموزشی شهید مطهری (ره) زندان مرکزی گرگان


بازگشایی مجتمع آموزشی شهید مطهری (ره) زندان مرکزی گرگان

  به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان؛ در هفته وحدت، آیین بازگشایی مجتمع آموزشی شهید مطهری (ره) زندان مرکزی گرگان در محل موسسه قرآن و عترت زندان مرکزی گرگان برگزار گردید. 

حجت الاسلام حسین احمدی محقق و پژوشگر حوزه علیمه قم اظهار داشت : آموختن نیازی فطری است. نیل به آموختن و در حیطه عمل آوردن آموزه ها از جانب خداوند در فطرت بشر نهاده شده است. اما آنچه مهم تر از امر آموزش است اجرایی نمودن آموخته ها در زندگی است و اگر چنین شود مقوله اصلاح رفتار به خودی خود انجام می پذیرد و به همین واسطه زمینه بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه و کانون گرم خانواده میسر می گردد. 
دکتر پاک مهر معاونت پژوهشی آموزش و پرورش گرگان نیز درباره اهمیت تحصیل و فراگیری علم و دانش که زمینه ساز رشد و تعالی و نیز ارتقاء سطح آگاهی های عمومی همگان می باشد تأکید و مددجویان را به بهره گیری و استفاده حداکثری از امکانات و فضای آموزشی موجود که از سوی مسئولین ذیربط در اختیارشان قرار گرفته دعوت نمودند. 
در پایان مراسم بازدیدی از امکانات و فضای آموزشی مجتمع شهید مطهری (ره) زندان مرکزی گرگان صورت پذیرفت و به تعدادی از دانش آموزان مجتمع آموزشی به رسم یادبود لوح تقدیر و جوایزی اهداء گردید.  

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 260
  • کد خبر : 67653