عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تجلیل از جهادگران بخش خصوصی مقابله با سیل ۹۸ برگزار شد

به مناسبت هفته ی بزرگداشت بسیج؛

مراسم تجلیل از جهادگران بخش خصوصی مقابله با سیل ۹۸ برگزار شد

به منظور تجلیل از تلاشگران و جهادگران بخش خصوصی در مقابله با سیل ۹۸ مراسمی ۶ آذر ماه در محل سالن اجتماعات موسسه تحقیقات پنبه کشور برگزار شد.
در این مراسم دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان و فرمانده پایگاه بسیج حضرت امیر (ع) سازمان با اشاره به نقش جهادگران و یادآوری دلیری ها و رشادت های سنگرسازان بی سنگر در طول دوران دفاع مقدس گفت: بسیج یادگار ارزشمند بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است و شما پیمانکاران و فعالان بخش خصوصی در  شرایط بحرانی و وقوع بلایای طبیعی و خصوصا سیل اخیر در استان گلستان بسیجی وار به میدان آمدید و فداکاری و رشادت های بسیار از خود نشان دادید که برای هیچ کسی قابل تصور و تجسم نبود.
وی افزود:  در دوران دفاع مقدس در پشتیبانی جنگ  افتخار داشتید که ۵۰ درصد شهدای ادارات از میان شما عزیزان بودند.
دکتر مهاجر گفت: در جریان سیل ما بهترین نمونه های ایثار و از خودگذشتگی  و حرکت بسیجی وار شما عزیزان را دیدیم مرحوم عبدالحسینی که شهید راه خدمت نامگذاری شد از خیل شما پاکان بود و این برای هر کسی قابل درک نیست.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در ادامه سخنانش افزود: مدتها پیگیر تامین منابع برای بازسازی امورات زیربنایی بخش کشاورزی بودیم و خوشبختانه مبلغ قابل توجهی تصویب شدو امروز دست یاری به سوی شما عزیزان دراز می کنم و درخواست دارم همچون همیشه با حرکت انقلابی و بسیجی وار برای لایروبی انهار و کانال ها و قنوات و .....تمام همت و تلاش خود را به کار گیرید.
فرمانده ی پایگاه بسیج حضرت امیر(ع) سازمان در پایان سخنانش گفت: لازم می دانم از صیادانی که با آوردن ۶۰ قایق به کمک سیل زدگان آمدند و از کارخانه داران تولیدکننده کنسانتره که مواد خوراک دام سیل زدگان  را تولید و تامین کردند و از اکیپ های دامپزشکی و همچنین صندوق های حمایت از بخش خصوصی نیز تقدیر و تشکر کنم.
سپس حجت الاسلام معصومی فر مسوول حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با تاکید بر لزوم تجلیل از حرکت بسیجی وار جهادگران و فعالان بخش خصوصی در جریان سیل اخیر در استان از تلاش و همت و از خودگذشتگی آنان قدردانی کرد. 
وی افزود: حتی در روستاهای دورافتاده هم مردم جمع شدند و  بدون هیچ چشمداشت و انتظاری به یاری سیل زدگان شتافتند. 
حجت الاسلام معصومی فر گفت : اعتقادم این است که مردم دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی در جریان سیل خانمان برانداز  که  به یقین آزمونی الهی بود سربلند شدند.
در ادامه ی مراسم مهندس جلالی رییس بخش پیمانکاران گفت: با دیدن فداکاری ها و تلاش خستگی ناپذیر پیمانکاران و فعالان بخش خصوصی در زمان سیل یاد عملیات هایی افتادم که بسیجی ها خدمات بسیار شایانی به این نظام کردند و حماسه ها آفریدند که حاصلش امروز امنیت است. 
وی افزود: پیمانکاران تعداد  ۱۷۰ تا ۲۰۰ ماشین آلات را از ۲۸ اسفند روانه ی مناطق سیل زده استان کردند. 
جلالی گفت: نیروها را در مدت زمان بسیار کمی از طریق فضای مجازی فعال کردیم و اگر این ماشین آلات نبود خسارت هایی اتفاق می افتاد که بسیار بیشتر و سنگین تر بود.
وی در ادامه گفت:  حضور در کنار دستگاههای اجرایی و مردم را در شرایط بحرانی وظیفه و تکلیف خود می دانیم.
در ادامه ی مراسم مهندس افتخارالدین مدیرعامل کارخانجات خوراک دام استان نیز با تشریح تلاش شبانه روزی کارخانه داران و کارفرمایان و کارگران مربوطه از ایشان تقدیر و تاکید کرد همچنان در شرایط بحرانی به کمک و یاری آسیب دیدگان خواهند شتافت و آن را تکلیف خود می دانند.
 در پایان این مراسم از خانواده شهید عبدالحسینی و جهادگران و پیمانکاران بخش خصوصی که بسیجی وار به مقابله با سیل و به کمک سیل زدگان رفتند با اهدای لوح سپاس تقدیر و تجلیل شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جهادکشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .