عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران در شهرستان آزادشهر


برپایی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران در شهرستان آزادشهر

برپایی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران در شهرستان آزادشهر

شهرستان آزادشهر در استان گلستان به مدت دو روز میزبان آثار سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران(سینما حقیقت) خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران(سینما حقیقت) با هدف از نمايی تاریخ و فرهنگ جامعه‌ی ايرانی- اسلامی، صيانت از هويت ملی مبتنی بر انگاره‌هاي دينی و ايرانی، تقويت سينمای مستند خلاق ايران، آشنايی فيلمسازان كشور با تحولات نوين سينمای مستند جهان، توجه به اهمیت اقتصاد سینمای مستند با تأکید بر رفع موانع تولید، توزیع و نمایش آثار در عرصه‌های داخلی و خارجی برپا شده است.
این جشنواره به همت «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» سازمان امور سینمایی برگزار شده است و در تاریخ 24 و 25 آذر ماه  برخی از فیلم های آن در سینمای بهمن شهرستان آزادشهر اکران خواهند شد.
سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران(سینما حقیقت) در بخش های مسابقه ملی،مسابقه بین‌الملل،جایزه شهید آوینی،مسابقه فیلم‎های مستند کارآفرینی،بخش‌های جنبی ملی و بین‌المللی
بازار بین‌المللی فیلم مستند،کارگاه‌های تخصصی و نکوداشت برگزار شده است.
یادآوری می شود علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری جشنواره به نشانی http://irandocfest.ir مراجعه نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .