عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فراخوان ویژه برنامه مهر سینمای ایران در استان گلستان منتشر شد

قابل توجه فعالان عرصه هنر هفتم؛

فراخوان ویژه برنامه مهر سینمای ایران در استان گلستان منتشر شد

 

ویژه برنامه مهر سینمای ایران در استان گلستان با انتشار فراخوانی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ویژه برنامه مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینمای ایران با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم، سازمان سینمایی تلاش می کند ضمن تکریم سینماگران پیشکسوت با ایجاد فضای رقابتی در مهرماه، بهترین های سینمای ایران در رشته های مختلف را در سراسر کشور شناسایی، تجلیل و مورد حمایت قرار دهد.

از تمامی سینماگران استان گلستان دعوت می شود سوابق فعالیت های سینمایی خود از جمله نسخه با کیفیت فیلم، گواهی حضور در جشنواره های ملی و بین المللی و جوایز کسب شده، قرارداد به همراه پروانه ساخت، پوستر و ... به دبیرخانه جشن مهرسینمای ایران در استان گلستان(معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان) تحویل دهند.

جشن مهر سینمای ایران در بخش های تهیه کنندگی آثار سینمایی، کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، فیلمبرداری، جلوه های ویژه بصری و پژوهش سینمایی و ... در قالب داستانی، مستند و انیمیشن در بخش های فیلم سینمایی، تله فیلم، فیلم کوتاه و مجموعه تلویزیونی بهترین های استان را انتخاب و معرفی خواهد کرد و آثاری مورد داوری قرار می گیرند که از شهریور 1399 تا شهریور 1401 تولید شده باشند.

مهلت تحویل آثار تا ششم مهرماه ماه سال جاری بود و تاریخ برگزاری جشن مهر سینمای ایران در استان گلستان 11 مهرماه خواهد بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .