عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 300 واحد مسکونی سايت سعد آباد گرگان از اول بهمن ماه واگذار می شود

مدير مسکن و ساختمان گلستان:

300 واحد مسکونی سايت سعد آباد گرگان از اول بهمن ماه واگذار می شود

300 واحد مسکونی سايت سعد آباد گرگان از اول بهمن ماه واگذار می شود

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه عمليات ساختمانی 700 واحد از واحدهای مسکن مهر سایت سعد آباد گرگان (زیتون) به اتمام رسیده، گفت: 300 واحد از این تعداد، از ابتدای بهمن ماه امسال به متقاضیان واگذار می شود.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس" محمود تیموری" در گفت و گویی خبری افزود: هم اکنون انشعابات این واحدها برقرار شده است و متقاضيان جهت طي مراحل فروش اقساطي به بانك مسكن معرفي مي شوند.

وی، درباره وضعيت پروژه هاي مسكن مهر شهرستان هاي ديگر، گفت: از مجموع 624 واحد سايت كاج شهرستان گنبدكاووس، تاكنون 500 واحد تحويل شده و 28 واحد در حال تحویل است.

تیموری افزود: 96 واحد از این پروژه به دلیل فوت مدیرعامل و مسايل انحصار وراثت و تعيين تكليف پروژه، مدتي متوقف شده بود اما خوشبختانه، در حال حاضر پیمانکار آن مشخص، انعقاد قرارداد و عملیات اجرایی آن شروع شده كه طبق برنامه ریزی اداره کل تا شهریور 94 تحویل خواهد شد.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان درباره سایت مروارید شهرستان بندرترکمن نیز گفت: تاكنون 333 واحد از 360 واحد اين پروژه تحویل شده و 27 واحد به دلیل کمبود سهم آورده متقاضیان، باقی مانده كه در حال طي مراحل قانوني و تحويل به مردم است.

سـاخت 51 هزار و 163 واحد مسـكن مهر در بخش دولتي، سه جانبه، تعاوني و خودمالكي براي استان گلستان تعريف شده بود كه تاكنون 31 هزار و 656 واحد تحويل متقـاضيان شده و بالغ بر پنج هزار و 500 واحد آماده افتتاح و تحويل است كه در مجـموع 72 درصد از كل واحـدها را شامـل مي شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .