عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان با مدیران موزه‌های استان


نشست سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان با مدیران موزه‌های استان

نشست سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان با مدیران موزه‌های استان

نشست سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با مدیران موزه‌های استان به‌منظور برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این نشست شنبه 14 دی 98 با حضور احمد تجری سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان، سارا اخوت معاون میراث‌‍فرهنگی اداره‌کل و مدیران موزه‌های سطح استان برگزار شد.
احمد تجری سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در این نشست گفت: استان گلستان دارای قابلیت و جاذبه‌های بسیاری در حوزه میراث‌فرهنگی است. ازجمله پتانسیل‌های میراث‌فرهنگی این استان موزه‌های آن است که با محتوا و در حوزه‌های مختلف در اقصی نقاط استان در حال فعالیت هستند و همه‌ساله از مسافران و گردشگران زیادی میزبانی می‌کنند.
او خاطرنشان کرد: در طول سال به‌ویژه در ایام نوروز موزه‌ها شاهد بازدید جمع کثیری از علاقه‌مندان داخلی و خارجی هستند که مدیران این اماکن تاریخی‌فرهنگی باید تلاش کنند تا امکانات موردنیاز برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی فراهم شود.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان تأکید کرد: «در ارائه خدمات موزه‌های استان از توانمندی‌های بخش خصوصی و مجامع گردشگری در راستای معرفی و همچنین ایجاد فضاهای پذیرایی سنتی استفاده شود.»

نشست سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان با مدیران موزه‌های استان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .