عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با حضور معاون اشتغال اداره کل تعاون کار گلستان انجام شد: افتتاح مرکز مشاوره، کارآفرینی و اطلاع رسانی


با حضور معاون اشتغال اداره کل تعاون کار گلستان انجام شد: افتتاح مرکز مشاوره، کارآفرینی و اطلاع رسانی

با حضور معاون اشتغال اداره کل تعاون کار گلستان انجام شد: افتتاح مرکز مشاوره، کارآفرینی و اطلاع رسانی

پنجمین مرکز مشاوره، کارآفرینی و اطلاع رسانی در استان با حضور مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان و مسوولین دستگاه های اجرایی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، محمد رهبری در مراسم افتتاح دفتر مشاوره، اطلاع رسانی و کارآفرینی با اشاره به اینکه مشاوره در کشور هنوز یک موضوع فانتزی محسوب می شود، اظهار کرد: مشاوره برای ایجاد فضای کسب و کار و کارآفرینی جایگاه خود را در کشور پیدا نکرده است.

وی افزود: بسیاری از کسب و کارهاییی که به انحراف و شکست منجر می شود به دلیل عدم اطلاع از فضای کسب و کار و نحوه انجام فعالیت اقتصادی است که مراکز مشاوره و کارآفرینی می توانند این خلا را پر کنند.

محمد رهبری تصریح کرد: بسیاری از افراد گمان می کنند اینکه صرفا ایده خوبی داشته باشند کافی است اما درستی و نادرستی یک ایده زمانی مشخص می شود که توسط شاخص های متفاوتی سنجیده شود. وی خاطرنشان کرد: در بازار بازیگران قهاری وجود دارند به نام مشتریان که دنبال سلیقه ها و خواسته های خود هستند و شناخت بازار و تقاضای مستریان نیاز به مهارتی دارد که مراکز مشاوره کارآفرینی می توانند با ارائه مشاوره های تخصصی به افراد کمک کنند.

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: دفاتر مشاوره و کارآفرینی باید با استفاده از فناوری های نوین، فضای مجازی و برگزاری استارت آپ ها، فضای کسب و کار را هدایت کنند.

وی یادآور شد: مراکز مشاوره منتظر سرمایه گذار نباشند و باید به سمت افرادی که صاحب ایده و علاقه مندی هستند بروند و با هدایت و مشاوره لازم ظرفیت بالقوه آنان را عملیاتی کنند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 963
  • کد خبر : 36600