عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از 73 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اعتبار 375 میلیارد ریال

همزمان با دهه فجر 98:

بهره برداری از 73 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اعتبار 375 میلیارد ریال

بهره برداری از 73 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اعتبار 375 میلیارد ریال

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: همزمان با ایام مبارک دهه فجر امسال از 73 پروژه عمرانی اداره کل در بخش راهداری و حمل و نقل هوشمند جاده ای با اعتباری بیش از 375 میلیارد ریال بهره برداری می شود.

 "مهدی میقانی" روز یکشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع افزود: این پروژه ها شامل 67 پروژه در حوزه راهداری با 257 میلیارد ریال اعتبار و 6 پروژه با 118 میلیارد ریال در حوزه حمل و نقل جاده ای هوشمند می شود.

به گفته وی، پروژه های راهداری شامل ایمن سازی، بهسازی و روکش آسفالت، احداث و ترمیم ابنیه فنی راهها بویژه راههای آسیب دیده از سیل فروردین ماه و روشنایی محورها و پروژه های حمل و نقل هوشمند جاده ای نیز شامل احداث 22 دوربین ثبت تخلف سرعت و4 دوربین نظارت تصویری در طول محورها و یک سامانه توزین در حال حرکت(WIM) در محور گرگان-علی آباد می شود.

وی در توضیح مختصری از این پروژه ها گفت: تهیه و اجرای خط کشی، حفاظ جانبی گاردریل، نصب تابلو و علائم، تعمیرات اساسی پل های باکسی و لوله ای، بهسازی و لکه گیری و روکش آسفالت محور گرگان- آق قلا- اینچه برون، محور گمیشان- آق قلا، آسفالت محور آق قلا- ایمر و آق قلا- انبارالوم و محور مینودشت-جنگل گلستان بخشی از این پروژه ها هستند.

به گفته میقانی، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای حوزه شرق و غرب استان و محور گرگان- آق قلا و محور سلطانعلی-گدم آباد و سلمان فارسی و محور گنبد- اینچه برون و محور مراوه-کلاله-سه راهی کلاله و روشنایی محورهای رضاآباد و مهدی آباد از دیگر پروژه ها می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .