عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و شروع ساخت 114 پروژه عمرانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در دهه فجر


افتتاح و شروع ساخت 114 پروژه عمرانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در دهه فجر

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: همزمان با جشن پیروزی انقلاب در سال جاری، بهره برداری و شروع عملیات اجرایی 114 پروژه عمرانی و سرمایه گذاری با اعتباری حدود 3 هزار و 600 میلیارد ریال در استان آغاز می شود.

"مهدی میقانی" روز چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع گفت: پروژه های افتتاحی شامل 31 پروژه در بخش احداث پل و ابنیه فنی،16 پروژه بهسازی و آسفالت راهها، 6 پروژه توسعه راههای روستایی، 4 پروژه اصلاح نقاط پرتصادف و 3 پروژه توسعه سامانه های هوشمند جاده ای با اعتبار 5/42 میلیارد تومان می باشد.

به گفته وی، در این ایام از 2 دستگاه ماشین آلات راهداری که با اعتباری بیش از 5/5 میلیارد تومان خریداری شده، 2 دستگاه پل عابر پیاده با اعتبار یک میلیارد تومان و اولین شرکت حمل و نقل سراسری استان نیز با 132 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی بهره برداری می شود.

میقانی ادامه داد: پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها نیز در این ایام شروع می شود شامل 2 پروژه احداث پل عابر پیاده و ساخت 3 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با اعتبار 5/21 میلیارد تومان می باشد.

وی افزود: 4 پروژه احداث پل و ابنیه فنی، 15 پروژه بهسازی و آسفالت راهها، 23 پروزه توسعه راههای روستایی و 3 پروژه اصلاح نقاط پرتصادف از پروژه های دیگری است که ساخت آنها در این ایام با بیش از 154 میلیارد تومان اعتبار آغاز می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .