عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل گاز گلستان با تعدادی از مادران شهدا

بمناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) روز زن و مقام والای مادر انجام شد:

دیدار مدیرعامل گاز گلستان با تعدادی از مادران شهدا

 مهندس  محمد رحیم رحیمی، مدیرعامل گاز گلستان و هیئت همراه در سالروز گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت روز زن ومقام مادر با دو نفر از مادران شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس دیدار كردند.

به گزارش روابط عمومی، در این دیدار صمیمی كه با هدف ارج نهادن به مقام  ومنزلت ارزشمند مادران شهدا  و تکریم آن بزرگواران  انجام شد مدیرعامل گاز گلستان با حضور درمنزل شهیدان بزرگوار وحید بارچیان و محمود یوسفی ضمن دیدار با خانواده این عزیزان نسبت به جایگاه ارزشمند و کرامات والای  آنان  ابراز محبت و احترام  کردند.
  در حاشیه انجام این برنامه ها مهندس رحیمی  مدیرعامل گاز گلستان ضمن تبریک این روز ارزشمند با ابراز خرسندی از حضورش در جمع صمیمی و گرم خانواده های معظم شهدا، خواستار دعای خیر به خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی   بویژه کارکنان گاز گلستان  شدند.
وی در ادامه از صبوری  و متانت مادران شهداء که فرزندان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلام  نمودند قدردانی نموده  وبا لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بر ضرورت پاسداری و صیانت خون شهداء  و ارزشهای بدست آمده  تاکید کردند.
 در این دیدارها مدیرعامل گاز گلستان با ابلاغ  پیام و ارادت دکتر حق شناس استاندار معزز استان گلستان، لوح تقدیر امضاء شده استاندار که به میمنت این روز ارزشمند تهیه شده بود را  به مادران  عزیز شهداء  اهداء نموده وبه نحو شایسته ای  از آنان  تجلیل بعمل آمد .   
شایان ذکر است این برنامه در راستای طرح دیدار از 1343  مادر شهید در سراسر استان گلستان بطور همزمان با محوریت دستگاهها و ادارات  در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) روز زن ومقام مادر انجام پذیرفت.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .