عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای توافق نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش گلستان


امضای توافق نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش گلستان

امضای توافق نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش گلستان

عصر دیروز در نشستی مشترک و کارگاهی با هدف ایجاد کانون های پیش دبستانی، کانون های دانش آموزی هلال و تقویت تیم های دادرس در مدارس استان، توافق نامه همکاری دوجانبه میان جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش گلستان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، در این نشست که باحضور معاونین، مدیران و کارشناسان ستادی و شهرستانی دو دستگاه در محل اردوگاه مرحوم امیر محمد قاسمی دلند برگزار شد؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت : اولویت اصلی جمعیت هلال احمر برای تحقق اهداف و مأموریت ها، حضور در مدارس و تقویت نیروهای نوجوان و جوان به عنوان حلقه های اتصال میان اولیاء و مربیان در مدارس و جامعه است. آنچه که ما به دنبال آن هستیم، تقویت و استمرار آموزش در سطح پایه و تعمیم و گسترش آن توسط دانش آموزان و مربیان در سطح جامعه می باشد.

امضای توافق نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش گلستان

اکبری ضمن اشاره به شعار"هر خانواده یک امدادگر" تصریح کرد : جمعیت هلال احمر برای اجرای خط و مشی ترسیم شده بر مبنای سند تحول راهبردی جمعیت به دنبال تحقق کامل شعار "هرخانواده یک امدادگر"است. مطمئنا دانش آموزان در مدارس با فراگیری آموزش ها و فعالیت در کانون های دانش آموزی و تیم های دادرس میتوانند در اجرای این شعار نقش بسزایی را ایفا کنند، از این بابت نیز تشکیل کانون ها در مدارس بسیار مهم و ضروری است.

وی در ادامه افزود: ما این آمادگی را داریم که که در راستای رسالت های خویش به عنوان ریاست کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش های همگانی در کنار ایجاد کانون ها در مدارس، آموزش در سطح اولیاء و مربیان را نیز به همت و مشارکت مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش در تقویم آموزشی خویش قرار دهیم؛ آنگونه که در توافق نامه دوجانبه بدان توجه شده است.

امضای توافق نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش گلستان

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان در پایان صحبت های خویش ضمن قدردانی از حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش گلستان و معاونین ایشان در عملیات سازی اهداف و برنامه های جمعیت هلال احمر در مدارس؛ خاطر نشان کرد: گلستان در این مسیر جزء اولین ها بوده است، امیدواریم با همت والای تمامی خوبان هلال احمر و آموزش و پرورش شاهد روندی روبه رشد و تأثیرگذار و تربیت دانش آموزانی همیشه آماده در کمک و خدمت به همنوعان باشیم.

در پایان این نشست توافق تامه همکاری دوجانبه به امضای مدیر عامل جمعیت هلال احمر و مدیر کل آموزش و پرورش گلستان رسید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .