عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تولید بیش از 35 هزار ماسک و گان توسط پیشرانها و پشتیبانهای مشاغل خانگی گلستان


تولید بیش از 35 هزار ماسک و گان توسط پیشرانها و پشتیبانهای مشاغل خانگی گلستان

تولید بیش از 35 هزار ماسک و گان توسط پیشرانها و پشتیبانهای مشاغل خانگی گلستان

 مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از تولید بیش از 35 هزار ماسک و گان توسط پیشرانها و پشتیبانهای مشاغل خانگی در استان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، موسی بی باک با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مشاغل خانگی در تهیه اقلام بهداشتی به منظور مقابله با ویروس کرونا توسط پشتیبانها و پیشرانهای مشاغل خانگی اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا و بکارگیری از ظرفیتهای موجود در حوزه مشاغل خانگی، درقالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری جهاد دانشگاهی استان، تا کنون حدود 5 هزار ماسک و تعداد 5 هزار گان  توسط پیشران های مشاغل خانگی در استان تولید و عرضه شده است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر طرح فوق، پشتیبانهای مشاغل خانگی نیز در تهیه و تولید ماسک از توان و ظرفیتهای خود بهره گرفته و تعداد 25 هزار ماسک تولید و به بازار عرضه کردند.

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: پیشرانها و پشتیبانهای مشاغل خانگی استان این ظرفیت و آمادگی را دارند که روزانه تعداد 20 هزار ماسک و 2 هزار گان تولید و به بازار عرضه نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 356
  • کد خبر : 71954