عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان


دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان

دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان به همراه معاونین با حضور در جمعیت هلال احمر استان با مدیرعامل و معاون امور داوطلبان و رئیس جمعیت هلال احمر گرگان دیدار و گفت و‌گو کرد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ دکتر هروی در این نشست گفت: رسالت جمعیت هلال احمر نه تنها در حوزه پوشش امدادی در حوادث و سوانح جاده ای و طبیعی است؛ بلکه  کاهش آلام آسیب دیدگان و اقشار آسیب پذیر در شرایط خاص هم از مأموریت های جمعیت هلال احمر است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به شعار حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان در جمعیت هلال احمر، خاطرنشان کرد: بهره مندی از نقش محوری خیّرین داوطلب در حوزه های گوناگون از دغدغه های اصلی و حقیقی این نهاد عام المنفعه و مردمی است.
وی تصریح کرد : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در آستانه ماه مبارک رمضان در حوزه کمک به معیشت مردم در فاز اول، ۸هزار کمک خیّر داوطلب گنبدکاووسی مدیریت شد و در ادامه طرح دستِ یار را با قوت پیگیری خواهیم کرد.
دکتر هروی در ادامه ضمن اشاره به پوشش امدادی داوطلبان و کمک های ارزنده خیّرین داوطلب در سیل 98 افزود: در بحران شیوع کرونا ویروس به همت نجاتگران و داوطلبان در حوزه غربالگری، ‌پایش سلامت و ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و روستایی و  با استفاده از ظرفیت خیّرین در حوزه کمک های معیشتی و بهداشتی؛ در کنار سایر دستگاه ها تلاش نمودیم خدمات مؤثری ارائه دهیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های مؤثر جمعیت هلال احمر در استان؛ گفت: نقش محوری جمعیت هلال احمر در کمک و امدادرسانی به حادثه دیدگان و محرومان شایان توجه است.
بابایی تصریح کرد: ظرفیت های عظیم داوطلبی جمعیت هلال احمر استان در پوشش امدادی و کمک به حادثه دیدگان سیل ۹۸ در استان بر هیچ کس پوشیده نیست.صحنه هایی را در سیل شاهد بودیم که نشان از همت بلند هلال احمر در کمک و حمایت از محرومان و حادثه دیدگان دارد.
وی در ادامه افزود: جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه کمک به نیازمندان و محرومان می توانند دوشادوش هم و با بهره مندی از تمامی ظرفیت های مشترک، گام های بزرگ تری را بردارند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در پایان اذعان کرد: تبادل تجربیات در راستای همکاری های مشترک می تواند محرومان بیشتری را تحت پوشش کمک های خیّرین قرار دهد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .