عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارزیابی نظام پیشنهادات گاز گلستان توسط تیم ارزیاب شرکت ملی گاز ایران


ارزیابی نظام پیشنهادات گاز گلستان توسط تیم ارزیاب شرکت ملی گاز ایران

 در ادامه روند ارزیابی نظام پیشنهادات شرکتهای گاز استانی ،تیم ارزیاب شرکت ملی گاز ایران ، با حضوردر شرکت گاز استان گلستان فرآیند نظام پیشنهادات شرکت را از نزدیک مورد ارزیابی قرارداد.

به گزارش روابط عمومی ، دبیر نظام مشارکت گاز گلستان در این خصوص گفت: براساس هماهنگی های بعمل آمده و اعلام قبلی تیم ارزیاب شرکت ملی گاز ایران به منظور بررسی و ارزیابی فرآیند نظام پیشنهادات شرکت در این شرکت حضور یافت و عملکرد ومستندات موجود نظام مشارکت را مورد کنترل قرار داد .

 وی افزود: ارزیابی فوق بر اساس معیارهای تدوین شده کمیته تحول اداری برای عملکردهای نظام پیشنهادهای سال 92 و 93 این شرکت صورت گرفته که نتایج حاصل از این ارزیابی متعاقباً از طریق کمیته تحول اداری و بهره وری ستاد تهران به این شرکت اعلام خواهد شد.

 مهندس بهرام خلیلی تبار در ادامه با مثبت خواندن روند عملکرد نظام مشارکت گاز گلستان گفت: در فرآیند ارزیابی گاهاً مواردی وجود دارد که توسط ارزیابان بعنوان فرصت های بهبود اعلام می شود که باید قدر این فرصتها را دانسته و آنها را در اولویت کار شورا و نظام پیشنهادات قرار دهیم ضمن اینکه نقاط قوت را نیز باید حفظ کرد.

دبیر نظام مشارکت گاز گلستان تصریح کرد: در سالهای 92 و 93 بترتیب 361 و 620 پیشنهاد وصول شد که در همین راستا درچهار ماهه سال جاری تاکنون 600 پیشنهاد اخذ گردیده که نشان دهنده افزایش سطح سرانه پیشنهادات شرکت بوده است.

 شایان ذکر است عملکرد نظام مشارکت گاز گلستان را تیم ارزیاب شرکت ملی گاز ایران به سرپرستی آقای مهندس ضمیری و سرکارخانم جعفری از گاز استان خراسان شمالی و آقای مهندس سعیدی از پالایشگاه خانگیران مورد ارزیابی قرار دادند .

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .