عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 28 هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه ای قرار دارند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

28 هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه ای قرار دارند

28 هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه ای قرار دارند
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در استان 28 هزار بیمه شده کارگر ساختمانی داریم که بسیاری از آنان از شرایط حاصل از کرونا آسیب دیدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار دست اندرکاران بخش مسکن، نمایندگان کارفرمایان و کارگران، با موضوع بررسی مشکلات معیشتی کارگران ساختمان اظهار کرد: در شرایط حاصل از کرونا بسیاری از مشاغل آسیب دیدند که کارگران ساختمانی بخشی از آنان بودند و پیش بینی می شود از 28 هزار بیمه شده کارگران ساختمانی در استان، حداقل 10 هزار نفر آسیب بیشتری دیدند.
وی افزود: با همکاری انجمن صنفی کارگران ساختمانی، سازمان نظام مهندسی و دیگر تشکل های مرتبط ، بسته های حمایتی و معیشتی برای کارگران ساختمانی تهیه و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این نشست گفت: جامعه کارگری که بسیار ارزشمند بوده در شرایط کرونا بسیار آسیب دیده است.
وی افزود: همه از جمله انبوه سازان، نظام مهندسی و سایر اعضای و همچنین اداره کل تعاون باید همت کرده و موج جدید و دوباره ای را برای کمک به نیازمندان و این بار برای کارگران ساختمانی آغاز کنند.
چراغعلی بیان کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان محور این کار در نظر گرفته شده و همه کمک ها در آن جا تمرکز پیدا کند و در جاهایی که لازم است، توزیع شود.
وی اضافه کرد: همه اقشار در کرونا آسیب دیده اند ولی واقعیت این است که کرونا به کسانی که اقتصاد پایین تری دارند آسیب بیشتری می رسانند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 376
  • کد خبر : 72644