عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ​عزت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا هستیم


​عزت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا هستیم

 مدیرکل بنیاد گلستان با بیان این‌که عزت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدای گران‌قدر هستیم، تصریح کرد: قدردانی و سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم.

به گزارش «ایثار واحد گلستان»، اسرافیل وزیری با سفر به شهرستان‌های ترکمن و گمیشان، با خانواده معظم شهیدان «طاهر قره جه» و «عیسی قلی کم» دیدار و از نزدیک پیگیر مشکلات این عزیزان شد.
وزیری هدف از سفرهای شهرستانی را تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری دانست و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.
وی با بیان این‌که عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدای گران‌قدر است، تصریح کرد: قدردانی و سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم.
مدیرکل بنیاد گلستان با تأکید بر ارائه خدمت مطلوب و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران بیان کرد: مسئولان باید پاسخگوی مطالبات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بوده و تکریم و احترام به جامعه ایثارگری باید در اولویت کار قرار گیرد.
شهید طاهر قره جه در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۴۶ در روستای بصیرآباد گمیشان دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۶۶ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید عیسی قلی کم در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۴۵ در روستای خواجه نفس گمیشان دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۶۵ در منطقه پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .