عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهدا است


عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهدا است

مدیرکل بنیاد گلستان اظهار کرد؛ عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا، ایثارگران و صبر و پایداری خانواده‌ این عزیزان است.

 به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهیدان سید ابوالقاسم ضیایی و سلیمان برزگر در شهرستان علی آباد کتول در گفتگو با خبرنگار ایثار گلستان گفت: صبر و شکیبایی خانواده‌ معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر توطئه‌ دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کرده‌اند.

وی ادامه داد: تأسی به امام حسین (ع) و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی که ثمره درس گرفتن از قیام عاشوراست موجب قدرت گرفتن کشور شده و به برکت همین روحیه جهاد است که با تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس، کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.
سردار شهید سید ابوالقاسم ضیایی در تاریخ 6 دی 1337 در روستای برافتان شهرستان علی آباد کتول دیده به جهان گشود و در تاریخ 26 فروردین 1365 در منطقه سومار هفت تپه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید سلیمان برزگر در تاریخ 2 فروردین 1341 در روستای کردآباد شهرستان علی آباد کتول دیده به جهان گشود و در تاریخ 15 خرداد 1363 در منطقه بانه بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید حسین علمشاهی در تاریخ 20 خرداد 1345 در روستای کردآباد شهرستان علی آباد کتول دیده به جهان گشود و در تاریخ 8 شهریور 1364 در منطقه سومار بر اثر اصابت ترکش به شکم به درجه رفیع شهادت نائل گشت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .