عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکمیل پروژه ساختمان مجتمع فرهنگي و هنري گميشان سرعت می گیرد

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان:

تکمیل پروژه ساختمان مجتمع فرهنگي و هنري گميشان سرعت می گیرد

 نشست و بازدید مديركل راه و شهرسازي گلستان به همراه فرماندار شهرستان گمیشان، کارشناس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، معاون مهندسی وساخت و پیمانکار مربوطه سرعت در تکمیل پروژه ساختمان در حال ساخت مجموعه فرهنگی وهنری گمیشان بررسی شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "حسین محبوبی" در حاشيه بازديد از اين پروژه افزود: شهرستان گميشان با پيشينه فرهنگي و تاریخی كه دارد از وجود فضاي مناسب فرهنگي هنري در رنج است كه با بهره برداري از اين پروژه شاهد تحولي قابل توجه ای در اين بخش شهرستان خواهيم بود.

محبوبی افزود: ساخت پروژه ساختمان مجتمع فرهنگي هنري گميشان با زيربنايي به مساحت دو هزار و 123 مترمربع از سال 86 آغاز شده است.

وي ادامه داد: اين پروژه در قالب سه قرارداد كاري با هزينه كرد مبلغ 40623 میلیون ريال تاكنون از محل منابع استانی در حال اجرا مي باشد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان خاطرنشان كرد: اين پروژه در دو طبقه شامل واحدهاي اداری،کارگاههای آموزشی و هنری، سیستم گرمایشی موتورخانه شوفاژ، سرمایشی اسپیلت وسیستم اعلام حریق می باشد و ظرفيت پذيرش 200 نفر را براي انجام آيين ها و مراسم مختلف فرهنگي هنري شهرستان را دارد.

این نشست با هدف بررسی کارهای انجام شده در این پروژه، نواقص و اقدامات پیشرو در جهت پویا شدن وتکمیل آن با حضور کلیه متولیان تشکیل گردید و تصمیمات و راهکارهای مناسب اتخاذ گردید.

 

 

تکمیل پروژه ساختمان مجتمع فرهنگي و هنري  گميشان سرعت می گیرد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .