عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای تفاهم نامه همکاری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد :

امضای تفاهم نامه همکاری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از امضاء تفاهم نامه همکاری مابین شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در راستای اجرای پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان مهندس بهزاد هرمزی افزود: این تفاهم نامه با حضور دکتر محمد فرماندهی قرارگاه سازندگی  خاتم النبیا (ص) و دکتر حق شناس استاندار گلستان امضا و همکاری مشترک شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در راستای اجرای پروژه‌های این شرکت و کمک به محرومیت زدایی و عمران آبادانی مناطق محروم انجام گردید. 
هرمزی تصریح کرد: امیدواریم اثر و برکات اجرای این پروژه ها که بخشی از آن محرومیت زدایی و بخش دیگر جهت توسعه فاضلاب تعریف شده برای استان مثمر ثمر باشد.
 هرمزی افزود: محورهای اصلی این تفاهم نامه که بین شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و قرارگاه سازندگی  خاتم الانبیا (ص) منعقد گردیده شامل: اجرای تاسیسات (شبکه جمع آوری، ایستگاهای پمپاژ و تصفیه خانه ) شهرستان آق قلا، اجرای تاسیسات (احداث قسمتی از شبکه جمع آوری و ایستگاهای پمپاژ و تصفیه خانه شهر گنبد و اجرای پروژه نمک زدایی از آب (آب شیرین کن ) فجر (۶) می باشد.
در پایان این جلسه دکتر محمد ضمن تشکر از مهندس بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به واسطه حسن نظری که در واگذاری پروژه ها به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) داشتند بیان داشت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با ظرفیت بالای نیروی انسانی توانمند، ماشین آلات و... می‌تواند در اجرای پروژه‌های زیر بنایی  فعالیت و کمک های شایانی نموده تا انشالله مردم فهیم و شریف منطقه  نهایت استفاده را از  اجرای  پروژه‌های فوق ببرند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 740
  • کد خبر : 74439