عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پروژه های آبرسانی محرومیت زدایی روستایی در استان گلستان تسریع می یابد

به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) :

پروژه های آبرسانی محرومیت زدایی روستایی در استان گلستان تسریع می یابد

 مدیرعامل موسسه حیات سبز و نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) نسبت به تسریع در عملیات اجرایی و به ثمر نشستن طرح های آبرسانی روستایی در این استان که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در حال اجرا می باشد، ابراز امیدواری کرد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان  گلستان، مهندس علیرضایی مدیرعامل موسسه حیات سبز و نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در دیدار با دکتر ایرج حیدریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه های محرومیت زدایی افزود : با تلاش شبانه روزی و با همکاری شرکت آب و فاضلاب جهت تسریع در عملیات اجرایی طرح های در دست اقدام و به ثمر نشستن پروژه های آبرسانی محرومیت زدایی ابراز امیدواری کرد.
علیرضایی گفت : قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با ظرفیت بالای نیروی انسانی توانمند  ،ماشین آلات و... که دارد می‌تواند در اجرای  پروژه‌های زیر بنایی  فعالیت و کمک های شایانی نموده تا انشالله مردم فهیم و شریف در مناطق محروم استان نهایت استفاده را از  اجرای  پروژه‌های فوق ببرند.
در بخش دیگری از این جلسه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ضمن ابراز خرسندی و همکاری فی ما بین شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در راستای اجرای پروژه های محرومیت زدایی بر لزوم همکاری همه جانبه در راستای تسریع روند عملیات آبرسانی تاکید کرد .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در بخش دیگری افزود : امیدواریم  اثر و برکات اجرای این  پروژه ها که بخشی از آن محرومیت زدایی و تامین آب شرب تعریف شده برای استان مثمر ثمر باشد.
گفتنی است در این نشست در خصوص تکمیل و بهره برداری از پروژه ی آبرسانی روستایی که توسط موسسه حیات سبز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در حال اجراست، بحث و تبادل نظر گردید.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .