عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت از رانندگان باری گلستان با توزیع 64316 حلقه لاستیک


حمایت از رانندگان باری گلستان با توزیع 64316 حلقه لاستیک

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: به منظور حمایت از رانندگان باری استان، از اول مهرماه 97 تا 18 تیرماه سال جاری 64 هزار و 316 حلقه لاستیک در بین آنان توزیع شد.

"ایوب میرشاهی"روز چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل متبوع گفت: همچنین 1792 حلقه لاستیک حمایتی و 216 حلقه لاستیک تشویقی نیز به رانندگان حمل و نقل باری استان که خدماتی را در برهه های مختلف زمانی به این بخش ارائه کردند و دارای مشکلاتی در زمینه تامین لاستیک بودند، اهدا شد.

وی ادامه داد: براساس سامانه توزیع لاستیک اداره کل، از اول مهرماه سال 97 تا دهه دوم تیرماه سال جاری تعداد 63 هزار و 139 حلقه لاستیک از مجموع 67 هزار و 525 سهمیه از طریق 16 انجمن صنفي رانندگان و نمایندگی های فروش این محصول بین رانندگان توزیع شده است.

به گفته ميرشاهي، در شرایط فعلی برخی از رانندگان باری استان از نامطلوب بودن کیفیت و کمبود لاستیک با مشکلاتی مواجه هستند که این مساله از طریق مهمترین دستگاههای اجرایی مرتبط درحال پیگیری و رفع است.

تعداد کل ناوگان باری استان 10 هزار و 127 دستگاه با 12 هزار و 287 راننده است که تحت پوشش 79 شرکت حمل و نقل بار فعالیت دارند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .