عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان یکی از استان های نمونه در بهره مندی از نیروهای توانمند و خوش فکر

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

گلستان یکی از استان های نمونه در بهره مندی از نیروهای توانمند و خوش فکر

گلستان یکی از استان های نمونه در بهره مندی از نیروهای توانمند و خوش فکر

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر عصر امروز در سفر به گلستان از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت های نوروزی جمعیت هلال احمر گلستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، رحمتی در این بازدید ضمن تمجید و تقدیر از عملکرد گلستان در طرح نوروزی گفت: برای بنده در هر سفر به استان گلستان و حضور در جمع مدیر عامل خوش ذوق و همکاران پر تلاش این استان جای تقدیر و آفرین بسیار داشته است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به فعالیت ها و عملکرد های گلستان در کمپ نوروزی سردار شهید عسگری پلیس راه شهرستان بندرگز؛ خاطر نشان کرد: عملکرد های مدون و با برنامه گلستان در سایر حوزه ها ضمن بهره مندی از نیروهای توانمند و خوشفکر به ویژه در حوزه جوانان، میتواند الگوی مناسبی برای سایر استان ها باشد.

وی در ادامه با اشاره به ابتکارات خاص گلستان در طراحی کمپ ها و پست های نوروزی متناسب با ویژگی های بومی استان؛ افزود: بعنوان عضوی از جمعیت هلال احمر؛ خالصانه از مدیر عامل توانمند، معاونین زحمتکش، همکاران ساعی و تمامی جوانان امدادگران و نجاتگران عزیز این استان تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم که بتوانم گوشه ای از این نوع دوستی هنرمندانه و نوآوری های مستمر گلستان را به مدیران ارشد جمعیت هلال احمر منتقل نمایم.

گلستان یکی از استان های نمونه در بهره مندی از نیروهای توانمند و خوش فکر

رحمتی در پایان اعلام داشت: برای تمامی ایرانیان عزیز و هلال احمری های مهربان سال بسیار بابرکتی را آرزومندم و امیدوارم این تلاش ها و همت های بی پایان را در تمامی لحظات سال در خدمت و نوع دوستی به مردم شریف ایران اسلامی شاهد باشیم.

گفتنی است که طراحی کمپ نوروزی سردار شهید عسگری پلیس راه نوکنده شهرستان بندرگز برگرفته از یکی از خانه های باقدمت گلستان به نام خانه تقوی است. این مجموعه از بناهای دوره قاجار است كه در مساحتی بیش از 2000 متر مربع ساخته شده و ساخت آن منسوب به حاج میرزا محمدتقی تقوی (تقی اف) می باشد. خاندان تقوی از تجار بزرگ منطقه ی استراباد بودند كه به علت تجارت با روسیه عنوان تلگرافی آن ها «تقی اف» بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .