عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت شدید بر بازار مرغ و تخم مرغ گلستان/نرخ تنظیم بازار ملاک است

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان:

نظارت شدید بر بازار مرغ و تخم مرغ گلستان/نرخ تنظیم بازار ملاک است

نظارت شدید بر بازار مرغ و تخم مرغ گلستان/نرخ تنظیم بازار ملاک است

 معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در آخرین جلسه تنظیم بازار استان مقرر شد ملاک عرضه مرغ و تخم مرغ بر اساس نرخ مصوب تنظیم بازار باشد و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری با تاکید بر اجرا دقیق قیمت مصوبه ستاد تنظیم بازار گوشت مرغ و تخم مرغ در استان گلستان اظهار داشت: در آخرین جلسه‌ تنظیم بازار استان که درباره کنترل قیمت مرغ گوشتی و تخم مرغ در استان گلستان برگزار شد، مقرر گردید مرغ زنده و مرغ گرم و تخم مرغ با قیمت تنظیم بازار عرضه و به دست مصرف کننده برسد.

وی افزود: هر کیلوگرم مرغ زنده با قیمت ده هزار پانصد تومان، مرغ گرم با قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان و هر کیلوگرم تخم مرغ هم یازده هزار تومان برای مصرف کننده در استان گلستان عرضه می‌شود.

اصغری گفت: ضرورت دارد تا قیمت مصوب روی مرغ درج شود تا مصرف کننده مشاهده کند و این امر مهم از تکالیف کشتارگاه مرغ گلستان است، تأکید می‌کنم اگر از یکم مرداد کشتارگاه استان گلستان قیمت مرغ را درج نکنند پرونده تخلفات به مراجع قانونی برای آن‌ها تشکیل می‌شود و مراکز نظارتی از جمله سازمان صمت به جدپیگیری می کند تا اگر انجام ندادن گزارش تخلف کشتارگاه اعلام شود تا گزارش کتبی برای تشکیل پرونده ارسال شود.

وی با تأکید بر اینکه تعداد بازرسان اتاق اصناف اضافه شود تا نظارت بهتری انجام شود، تأکید کرد: جهاد کشاورزی در تأمین نهاده‌های دامی تلاش کند تا دغدغه تولید کنندگان مرغ گوشتی نیز برطرف شود، گلستان قطب تولید طیور محسوب می‌شود و می‌تواند تأمین کننده مرغ سایراستان ها باشد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 323
  • کد خبر : 74915