عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شستشوی 36 کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب گنبد کاووس در چهار ماه اول سال

مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس خبر داد:

شستشوی 36 کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب گنبد کاووس در چهار ماه اول سال

مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس از شستشو 36 کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب این شهرستان در چهار ماهه نخست سال 99 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، " حسین سعیدی راد " در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت افزود: این اقدام بمنظور بالا بردن کیفیت آب مصرفی شهروندان و ارائه خدمات مطلوب تر آبرسانی انجام شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب گنبد یادآور شد: 37هزار و 625 مورد آزمایش کلرسنجی،2هزار و 512 مورد آزمون کدورت سنجی و 729مورد آزمون میکروبی و شیمیایی با هدف بهبود و حفظ شاخص های کیفی آب شرب و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مشترکین از جمله اقدامات در مدت مذکور بوده است .
وی اظهار داشت: در این مدت 1730 متر اصلاح و توسعه شبکه، 1100 فقره فروش انشعاب آب، 21مورد تبدیل انشعاب غیر مجاز به مجاز، 21مورد قطع انشعاب غیر مجاز و 133 مورد تعویض کنتور خراب با هدف کاهش هدر رفت آب انجام شده است.   
 سعیدی راد تصریح کرد: 636مورد رفع شکستگی های شبکه توزیع و خطوط انتقال، 10مورد تعویض الکتروپمپ شناور، 39 مورد تعمیر و تعویض تابلو، 2مورد تعمیر و تعویض اینورتر و 2مورد تعویض ترانس از دیگر فعالیت های این امور در بهره برداری منابع تامین در مدت مذکور بوده است .
مدیر امور آب و فاضلاب گنبد در پایان افزود: راه اندازی یک حلقه چاه آب جدید در راستای تامین آب پایدار و جبران بخشی از کمبود آب در این شهرستان را اقدام بارز این امور در چها ماه نخست سال جاری دانست.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .