عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدای عرصه سلامت و امنیت و جهادگران جامعه پزشکی

به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد؛

آیین تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدای عرصه سلامت و امنیت و جهادگران جامعه پزشکی

 آیین تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدای عرصه سلامت و امنیت و جهادگران جامعه پزشکی، در مراسم (پلاک ۴۰= نشان افتخار)، دوشنبه سوم شهریور ماه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و فرمانده سپاه نینوای گلستان و جمعی از مدیران در سالن آمفی تئاتر مجموعه آموزشی فلسفی برگزار شد.

فرمانده سپاه نینوای استان در این آیین گفت: این برنامه با هدف تقدیر از پزشکان به ویژه کادر درمان استان در زمان شیوع بیماری کرونا، تدارک دیده شده است.

سردار ملک شاهکویی با اشاره به شهیدان حاج قاسم سلیمانی، دکتر عبدالله عباسی و حسن نظری خاطرنشان کرد: این شهدای گرانقدر به دلیل داشتن اخلاص و نیت پاک در کارهایشان، با خوش نامی از دنیا رفتند و عاقبت به خیر شدند.

شایان ذکر است: این برنامه به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوای استان، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، کنگره بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید استان و بنیاد شهید گلستان برگزار شد.

گفتنی است: درپایان این مراسم از خانواده های معزز شهیدان حاج علی احمدی (دفاع مقدس)، دکتر عبدالله عباسی (شهید عرصه سلامت)، سردار مصطفی خوش محمدی (شهید امنیت و مدافع حرم)، حسن نظری ( شهید عرصه سلامت)، قدردانی شد.

همچنین کانون بسیج پزشکی استان از دکتر علیجان تبرائی، دکتر بهناز خدابخشی، دکتر زهرا نصیحتی، دکتر صادقعلی عظیمی، دکتر نازیلا خاندوزی، دکتر رمضانعلی زنگانه، دکتر مجتبی امیری و دکتر ناصر احمدی تجلیل کرد.

شایان ذکر است: پس از پایان این آیین، مدعوین با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه با گرامی داشت یاد و نام امام خمینی (ره) و این شهدا، به ادای احترام و قرائت فاتحه پرداختند.

همچنین همزمان با بزرگداشت هفته دولت و ایام عزاداری امام حسین (ع)، آیین رونمایی از المانهای مزین به تصاویر شهدا با حضور رییس دانشگاه، فرمانده سپاه نینوا استان، شهردار گرگان و جمعی از مدیران استان در بلوارهیرکان ابتدای ورودی شهر گرگان و سایت اداری برگزار شد.

گفتنی است در این آیین به صورت نمادین از المان شهید دکتر عبدا...عباسی اولین شهید مدافع سلامت استان و شهید مرجان ناز قلیچی شهید منا و اولین فرماندار زن شهرستان ترکمن رونمایی شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم پزشکی استان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .