عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایام تاسوعا و عاشورا، حماسه دیگری رقم بزنیم

دکتر فاضل در ستاد کرونا استان گلستان؛

با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایام تاسوعا و عاشورا، حماسه دیگری رقم بزنیم

 ستاد کرونای استان گلستان، پنجم شهریور ماه، با حضور استاندار گلستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر اعضای ستاد کرونا در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد
.رئیس دانشگاه در این ستاد اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰ مور فوت ناشی از کرونا، ۵۰ مورد ترخیص یافته از بیمارستان، ۶ مورد فوت بر اثر کرونا، ۶۱ مورد بستری در بخش ICU، و ۳۰ مورد فرد بیمار مبتلا به کرونا که متصل به دستگاه ونتیلاتور هستند در استان گلستان، به ثبت رسیده است.
دکتر عبدالرضا فاضل افزود: تا به امروز ۷۴۹ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان گلستان و سه شهید مدافع سلامت در این استان در راه خدمت رسانی به مردم، جان خود را از دست داده اند. 
وی در ادامه با توجه به در پیش بودن تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی از همه مردم خواست که همچنان مانند چند ماه اخیر با رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از رفتن به مسافرت، زمینه انتقال و سرایت کرونا را کاهش دهند و حماسه و شعور حسینی را بیافرینند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان گلستان در وضعیت هشدار از لحاظ شیوع کرونا قرار دارد، چنانچه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، وضعیت شهری در استان گلستان سفید بشود، موارد به ستاد استانی کرونا و سازمان تبلیغات اسلامی استان اعلام خواهد شد تا مراسمات مذهبی و دسته روی ها در آن شهر، انجام شود.
وی اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای آق قلا، بندرترکمن، کلاله، رامیان، گمیشان و گالیکش در وضعیت زرد قرار دارند و امیدواریم که طی ۲ تا ۴ هفته آینده با شیب نزولی ابتلا به کرونا، استان گلستان در وضعیت سفید قرار بگیرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .