عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با سرپرست شرکت گاز

با هدف توسعه تعاملات انجام شد:

نشست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با سرپرست شرکت گاز

 مهندس مهدی میقانی مدیرکل راهداري و حمل‌و نقل جاده‌اي استان گلستان با حضور در شرکت گاز با مهندس علی طالبی دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دراین دیدارصمیمی، مدیرکل راهداري و حمل‌و نقل جاده‌اي ضمن تبریک انتصاب مهندس طالبی بعنوان سرپرست شرکت گاز استان گلستان، ادامه روند تعاملات و همکاریهای مشترک اجرایی را خواستارشد.

میقانی با تشکر ازهمراهی بسیار خوب شرکت گاز درزمینه فعالیتهای مرتبط اجرایی، بر ضرورت توسعه زیر ساختها وحفظ و نگهداری راهها و تجهیزات، ترمیم نقاط حفاری شده بویژه در عرض جاده ها وجلوگیری از تخریب وآب شستگی راهها با همکاری شرکت گاز، نزدیک کردن نگاه همکاری متقابل ادارات با یکدیگر و همچنین ضرورت شناخت راه و اهمیت شریانهای حیاتی تاکید کرد.

در ادامه نیز مهندس طالبی ضمن خوشآمدگویی و تقدیر از ابراز محبت مهندس مهقانی و مهندس لطفیگفت: این شرکت با درک اهمیت نقش راههاهمواره تلاش دارد جهت اجرای پروژه های گازرسانی از نظرات کارشناسانه سایر دستگاههای مرتبط استفادهنماید.

سرپرست شرکت گاز استان گلستان با قدردانی از همراهی بسیار خوب اداره کل راهداري و حمل‌و نقل جاده‌اي استان با این شرکت، افزود: لازم است همه دستگاهها با درک متقابل ازکار یکدیگر و تعاملات مناسب جهت خدمات رسانی، انجام پروژه ها و توسعه زیرساختها کنارهمدیگر فعالیت نمائیم.

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .