عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تخفیف 30 درصدی صنایع‌دستی گلستان با اجرای طرح «پنجشنبه‌ها با صنایع‌دستی»

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان خبر داد؛

تخفیف 30 درصدی صنایع‌دستی گلستان با اجرای طرح «پنجشنبه‌ها با صنایع‌دستی»

تخفیف 30 درصدی صنایع‌دستی گلستان با اجرای طرح «پنجشنبه‌ها با صنایع‌دستی»

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اجرای طرح «پنجشنبه‌ها با صنایع‌دستی» در استان با مشارکت بیش از 60 فروشگاه صنایع‌دستی استان و ارائه تا 30 درصد تخفیف در این طرح خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری امروز شنبه 29 شهریورماه 99 با اعلام این خبر گفت: طرح "پنجشنبه‌ها با صنایع‌دستی" باهدف رونق فروش، جذب بیشتر مشتری، ترویج و توسعه، آشنایی بیشتر مردم با صنایع‌دستی هر هفته پنجشنبه‌ها در 65 فروشگاه منتخب صنایع‌دستی سطح استان اجرا می‌شود .
او خاطرنشان کرد: در نشست‌هایی كه با صاحبان فروشگاه‌های مجوز دار صنایع‌دستی استان صورت گرفت موافقت آنان جلب شد و در این طرح متقاضیان از تخفیف ویژه تا 30 درصدی برای خرید محصولات برخوردار می‌شوند.
تجری تصریح کرد: همراهی فروشگاه‌های صنایع‌دستی در برگزاری طرح "پنجشنبه‌ها با صنایع‌دستی" كمك می‌کند تا از این شیوه بتوان فرهنگ استفاده روزمره از این تولیدات را در سبد خانوار گنجاند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان اظهار امیدواری کرد: در سال "جهش تولید" با قرار گرفتن محصولات صنایع‌دستی در سبد خانوار و آشنایی جامعه به‌ویژه نسل جوان با نحوه تولید آثار بتوانیم گامی مؤثر در راستای حمایت از تولیدکنندگان و رونق بازارهای داخلی برداریم.
اسامی فروشگاه‌های منتخب برای اجرای این طرح در پرتال این اداره کل به نشانی golestanchto.ir درج‌شده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .